Please enable JS

Provozní ředitel (COO)

PROVOZNÍ ŘEDITEL (COO) m/ž

Pro našeho klienta – významný výrobní závod v Olomouckém kraji – hledáme zkušeného manažera, který dokáže spojit strategické myšlení s praktickým řízením výroby a provozních procesů. Pokud vás baví hledat efektivní řešení, zlepšovat systémy a motivovat týmy k špičkovým výkonům, může být tato příležitost přesně pro vás.

Co bude vaším úkolem
Na pozici COO budete hlavním spojovacím článkem mezi vedením společnosti a výrobními i logistickými týmy. Vaším cílem bude zajistit, aby všechny provozní oblasti – od výroby přes plánování až po dodavatelský řetězec – fungovaly efektivně, koordinovaně a v souladu se strategií firmy.

Vaše zodpovědnosti

  • Řízení a rozvoj dvou klíčových výrobních divizí
  • Dohled nad technologickým rozvojem a kapacitním plánováním výrobních linek
  • Koordinace kompletního supply chainu – plánování, nákup, logistika, obalové hospodářství
  • Zajištění dosažení provozních cílů a klíčových ukazatelů výkonnosti (OEE, scrap rate, on-time delivery)
  • Spolupráce na tvorbě rozpočtů, forecastů a investičních plánů
  • Optimalizace výrobních a logistických procesů podle obchodní strategie
  • Podpora kultury neustálého zlepšování (Continuous Improvement, Lean)
  • Vedení a rozvoj týmů, budování kompetencí a zajištění nástupnictví

Koho hledáme
Vzdělání a zkušenosti

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • Minimálně 8 let praxe v řízení výrobní organizace se zodpovědností za provoz nebo řízení dodavatelského řetězce
  • Prokazatelné zkušenosti s vedením větších týmů a víceúrovňovým SCM
  • Praxe z mezinárodního výrobního prostředí je výhodou

Odborné znalosti

  • Výborný přehled v řízení výroby, logistiky a nákupu
  • Orientace v technologiích obalových materiálů
  • Práce s KPI (OEE, scrap rate, lead time, service level)
  • Zkušenost s ERP systémy a pokročilou datovou analytikou
  • Anglický jazyk na úrovni B2/C1

Osobnostní předpoklady

  • Strategické a analytické myšlení, rozhodování podložené daty
  • Silné leadership schopnosti, schopnost motivovat a inspirovat
  • Zaměření na výsledek a provozní efektivitu
  • Schopnost řídit změny a prosazovat inovace
  • Vynikající organizační dovednosti a zákaznická orientace
  • Flexibilita, týmová spolupráce a odolnost vůči stresu

Informace o pozici

Typ úvazku Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu pracovní smlouva
Benefity 13. plat, Auto i pro soukromé účely, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Závodní stravování
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky Angličtina (Pokročilá)
Zadavatel WOLIP s.r.o.
Místo pracoviště Olomoucký kraj (Zobrazit na mapě)

Kontaktujte nás

Odesláním souhlasím, aby společnost WOLIP s.r.o. jako správce zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři za účelem zodpovězení dotazu. Další informace ke zpracování naleznete v informacích o ochraně osobních údajů.