V našem minulém článku jsme si ujasnili, jak vlastně personální agentury vznikly ve světe. Co jim předcházelo a kdy nadešel jejich rozmach. V dnešním článku se zaměříme na historii personálních agentur v České republice. Kdy začaly vznikat? Jak to s nimi bylo v průběhu let? A jak je proměnil internet? Náše hodina dejěpisu právě začíná!
Jsme recruiters, česky řečeno náboráři a očekává se od nás, že všechno víme a všechno známe. Naši klienti alias zaměstnavatelé spoléhají na to, že si poradíme s každým zadáním. A protože často obsazujeme pracovní pozice do “kvality”, tak jsme si připravili malou nápovědu v podobě pojmů, které kvalitáři běžně používají. Víte, co je Formel Q – D/TLD audit nebo ISO 9001? Ne? Tak se na to pojďme podívat!
Sociální sítě jsou nedílnou součástí nás všech. Trh práce se jim samozřejmě přizpůsobuje a mimo jiné na nich lze hledat i nové pracovní příležitosti. Ať už je to Facebook, Instagram nebo LinkedIn, většina firem i personálních agentur už na nich mají své profily. No a abychom Vám tento hon za vysněnou prací trošku ulehčili, přinášíme pět tipů, které Vám pomohou novou práci na sociálních sítích nalézt.
Znáte to… Hledáte práci, už několikátý den projíždíte inzeráty a zamýšlíte se nad tím, proč ve spoustě z nich nevidíte mzdu. Čím to je? Máte pracovat zadarmo? Nebo Vám zlé personální agentury nechtějí tuto informaci sdělit vůbec? Jen tak pro začátek - není to ani jeden z důvodů! Jak to tedy je?
Personální agentury jsou Vaši parťáci při hledání zaměstnání již stovky let. Práce nám dává cenné životní zkušenosti, nové dovednosti a v neposlední řadě peníze, díky kterým si můžeme zajít na dobrou večeři, nebo si užít víkend s dětmi v aquaparku. Přestože je práce recruitera nesmírně náročná, my ji milujeme. Úsměvy, radost a spokojenost našich uchazečů je pro nás to, co nás žene dál a dál. Denně „makáme“ na tom, abyste i Vy mohli mít Vaši vysněnou práci. A to nejlepší na tom je, že je to pro Vás po celém světě zdarma už od počátků agentur.
V minulém článku jsme se zamysleli nad tím, co to kvalita vlastně je. Probrali jsme jak milovníky, tak odpůrce nakupování a narazili jsme na klíčový faktor při nakupování - cenu výrobků. Přecejen… kdo v dnešní době neřeší peníze. Společně se nyní zaměříme na kvalitu z pohledu nákladů.
Další pokračování ze série o kvalitě je tady! Už jsme probrali co to vlastně kvalita je a jaké jsou náklady na ni. Tentokrát si spolu s manažerem kvality, panem Jindřichem Ryšavým, posvítíme na to, s jakými nástroji kvalita pracuje a jak předejít chybám a následnému hněvu zákazníků. Jdeme na to!
S ghostingem se často setkáváme nejen při hledání práce, ale také v běžné každodenní komunikaci. Seznámili jste se s někým přes internet a po pár dnech intenzivního psaní Vás odstřihnul a už se neozývá? Pak jste ghosting zažili na vlastní kůži. Proč se nevyplatí ghostingem ukončovat komunikaci? Pojďme se na to podívat!
Nevhodné chování je velká potíž nejen ve velkých, ale i v malých firmách. Kde je však hranice mezi klasickými požadavky šéfa a bossingem, nebo nekolegialním přístupem a šikanou? Co je to nátlak a kdy už se jedná o šikanu, a kdy je to jen neporozumění mezi kolegy? Co v takovéto situaci dělat? Rozhodně není třeba hned panikařit. Popíšeme Vám možné situace a poradíme, jak z nich co nejlépe vybruslit.