Please enable JS

Blog

Jak může ghosting zavařit nejen firmě, ale i Vám?

Jak může ghosting zavařit nejen firmě, ale i Vám?

23.09.2022
S ghostingem se často setkáváme nejen při hledání práce, ale také v běžné každodenní komunikaci. Seznámili jste se s někým přes internet a po pár dnech intenzivního psaní Vás odstřihnul a už se neozývá? Pak jste ghosting zažili na vlastní kůži. Proč se nevyplatí ghostingem ukončovat komunikaci? Pojďme se na to podívat!
Čtěte dál
Nevhodné chování na pracovišti a jak jej řešit

Nevhodné chování na pracovišti a jak jej řešit

09.09.2022
Nevhodné chování je velká potíž nejen ve velkých, ale i v malých firmách. Kde je však hranice mezi klasickými požadavky šéfa a bossingem, nebo nekolegialním přístupem a šikanou? Co je to nátlak a kdy už se jedná o šikanu, a kdy je to jen neporozumění mezi kolegy? Co v takovéto situaci dělat? Rozhodně není třeba hned panikařit. Popíšeme Vám možné situace a poradíme, jak z nich co nejlépe vybruslit.
Čtěte dál
Proč při hledání zaměstnání využít personální agenturu?

Proč při hledání zaměstnání využít personální agenturu?

26.08.2022
Pokud se ocitnete v situaci, kdy hledáte novou práci, máte naštěstí hned několik možností. Můžete začít aktivně sledovat inzeráty, oslovit konkrétní zaměstnavatele, rozhodit sítě mezi své kamarády a známé, dát o sobě vědět na sociálních sítích anebo můžete oslovit přímo personální agenturu... A máte klid. A proč je výhodné využít služeb personálky? Protože Vám usnadní spoustu věcí!
Čtěte dál
Co dělat, když máte na pracovním pohovoru “okno” ?

Co dělat, když máte na pracovním pohovoru “okno” ?

12.08.2022
Představte si, že jdete na pracovní pohovor a ucházíte se o místo, o které máte opravdový zájem. Jste připraveni, všechno víte, všechno znáte a všude jste byli. Máte skvělou náladu a na pohovor přicházíte s přesvědčením, že Vás nic nemůže překvapit. A ono ejhle. Chybička se vloudí a na otázku personalisty nejste schopni odpovědět. Prostě máte okno a cítíte, že Vám hoří uši, začnete se potit a pocit trapnosti narůstá. Co teď? Poradíme Vám!
Čtěte dál
Jaký je rozdíl mezi personální a pracovní agenturou? Veliký!

Jaký je rozdíl mezi personální a pracovní agenturou? Veliký!

05.08.2022
Jako personální agentura se často setkáváme s uchazeči, kteří neznají rozdíl mezi námi a pracovní agenturou. Rozdíl je ale větší, než byste si mohli myslet. Zatímco u pracovní agentury je pracovník přímo zaměstnán, my pouze pomáháme našim klientům hledat vhodné uchazeče a pracovní poměr je pak zřízen přímo u nich ve firmě. Ujasníme Vám tedy všechny rozdíly personálních a pracovních agentur, abyste už nikdy nemuseli tápat.
Čtěte dál
Je životopis přežitek, nebo nutnost?

Je životopis přežitek, nebo nutnost?

29.07.2022
Pro nás náboráře/recruitery a personalisty je stále životopis nutností. Položme si otázku, na základě čeho máme uchazeče posoudit? Samozřejmě, že osobní rozhovor se zájemcem o práci je aktivita, která dotváří výsledný obraz o kandidátovi. Nicméně bez životopisu máte jen malou pravděpodobnost se na přijímací pohovor dostat. My doporučujeme strukturované životopisy, kde jednoduše vyplníte uvedené kolonky. Na internetu existuje spousta šablon, které vám s tvorbou životopisu pomohou.
Čtěte dál
K čemu je zkušební doba a na co si v novém zaměstnání dát pozor?

K čemu je zkušební doba a na co si v novém zaměstnání dát pozor?

22.07.2022
Smyslem zkušební doby je, aby se zaměstnavatel a nový zaměstnanec měli možnost poznat a v průběhu “zkušebky” měli možnost rozhodnout, zda chtějí ve spolupráci pokračovat, nebo taky ne. Zkušební doba má ale svá pravidla a zásady, podle kterých se řídí a funguje. Tápete? Nevadí, pojďte si přečíst, jak to funguje.
Čtěte dál
Nejčastější chyby u pracovního pohovoru a jak se jim vyhnout – část druhá

Nejčastější chyby u pracovního pohovoru a jak se jim vyhnout – část druhá

15.07.2022
Pracovní pohovor je jednou z nejdůležitějších částí při hledání nové práce. Pokud Váš životopis personalistovi padne do oka, pozve si Vás na pohovor. Jediná schůzka může být klíčem k vysněné práci, proto je na místě udělat co nejlepší dojem. Jak předejít zbytečným nedorozuměním, které by snížily Vaši šanci na úspěch? Pojďme se kouknout na ty nejčastější chyby na pohovorech a jak se jim vyhnout.
Čtěte dál
Nejčastější chyby u pracovního pohovoru a jak se jim vyhnout – část první

Nejčastější chyby u pracovního pohovoru a jak se jim vyhnout – část první

08.07.2022
Pracovní pohovor je jednou z nejdůležitějších částí při hledání nové práce. Pokud Váš životopis personalistovi padne do oka, pozve si Vás na pohovor. Jediná schůzka může být klíčem k vysněné práci, proto je na místě udělat co nejlepší dojem. Jak předejít zbytečným nedorozuměním, které by snížily Vaši šanci na úspěch? Pojďme se kouknout na ty nejčastější chyby na pohovorech a jak se jim vyhnout.
Čtěte dál

Kontaktujte nás

Odesláním souhlasím, aby společnost WOLIP s.r.o. jako správce zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři za účelem zodpovězení dotazu. Další informace ke zpracování naleznete v informacích o ochraně osobních údajů.