Většina lidí si myslí, že „personálky“ obsazují pouze dělnické pozice, ale není tomu tak. Například my ve WOLIP máme velmi široký záběr a není pro nás žádný problém obsadit jakoukoliv pracovní pozici. Díky bohatým 20letým zkušenostem s recruitmentem najdeme práci nejen dělnickým a kancelářským profesím nebo top managementu, ale také lékařům nejrůznějších specializací včetně všeobecných a praktických sester.
Ano, slyšíte správně! Fenomén „najdi si svého šéfa“ je novým aktuálním trendem. V tomto článku vám nebudeme radit, jak se máte prezentovat na sociálních sítích nebo kde hledat nabídky.
Co když můžete jednoduše zavolat a požádat o pomocnou ruku při hledání nového zaměstnavatele? Ve WOLIP je možné všechno!
Mezinárodní den žen, který se slaví 8. března má své kořeny na počátku 20. století v Severní Americe a Evropě. Původně byl tento den spojen s hnutím za práva žen, sociální spravedlnost a rovnoprávnost.
Určitě to znáte. Na internetu objevíte skvělou pracovní nabídku, úplný „dream job“, tak okamžitě najdete v počítači životopis a odpovíte. Jakmile tak učiníte, je velká pravděpodobnost, že se vám ozve recruiter či personalista v rámci „preselektivního hovoru“.
Ať už jste absolventem v marketingu, nebo zkušený marketér, který hledá profesní změnu, klíčem k novému pracovnímu místu je pečlivá příprava a vyhledávání informací. Pojďme si představit tipy, jak najít práci snů v oboru marketingu!
Ve WOLIPu se jako recruiterky na pohovorech s uchazeči setkáváme s různými situacemi. Jednou z nich je situace, když uchazeč přijde na pohovor velmi brzo nebo spíše dříve než-li byl termín dohodnut. Dnešní život je velmi rychlý a ve firmách se často žije na minuty a vše je naplánováno předem. A tak je to i s pohovory. Na pracovní pohovor se připravte předem, ale rozhodně tedy nechoďte s velkým předstihem! Říkáme tomu nešvar, protože se opakuje velmi často a proto jsme se na toto téma trochu detailněji podívali.
V každém pracovním prostředí je nezbytné udržovat dobré vztahy se svými nadřízenými. Nicméně, existují chvíle, kdy může být lákavé trochu naštvat svého šéfa, ať už z legrace, nebo jako forma sebevyjádření. V tomto blogu vám ukážeme, jak to udělat tak rafinovaně, jako byste mávli kouzelným proutkem.
V našem každodenním životě čelíme mnoha etickým dilematům. Jedním z nich je, zda lhát či nelhat na pracovním pohovoru. A protože jsme ve WOLIPu recruiteři, kteří denně hovoří s uchazeči o tom, co a jak sdělit potencionálním zaměstnavatelům, řešíme tuto otázku velice často. Vyplatí se tedy neříkat na pohovoru pravdu?
V pracovním prostředí se často setkáváme s rozlišováním zaměstnanců podle jejich povolání nebo odvětví, což je symbolizováno tzv. "límečky". Tento systém barevných límečků se stal běžným a výstižným způsobem kategorizace různých pracovních rolí. V tomto článku si představíme některé z nejčastějších typů límečků a jejich charakteristiky.